English Bjarne Voldnes English Bjarne Voldnes

Larsnes Mek Verksted - "Large Scale Project”

“The new facilities will consist of a drydock with a covered hall, new quays, and an administration building containing offices, wardrobes, and a canteen. It will be among the most modern and cost-efficient yards along the Norwegian coast and will serve the need for re-building, maintenance, and repairs of the fishing and live fish carrier fleet. According to the time schedule, the dock will be ready for use in the last quarter of 2022”.

BV Consult har fekk oppdrag som prosjektleiar for utbygging av dokk, dokkhall, servicehallar. Prosjektet starta våren 2021 og skal være ferdig i Desember 2022. BV Consult fekk også oppdrag som byggelånskontrollør på vegne av Sparebanken vest..

Les mer
Bjarne Voldnes Bjarne Voldnes

HL Skjong - FOU prosjekt: Rensing og Resirkulering av Blodvann for oppdrettsnæringen

BV Consult har fekk i oppdrag å leie eit stort FOU prosjekt for HL Skjong i samarbeid med SINTEF. Prosjektet starta i April 2021 og skal i tillegg til reinsing og resirkulering av blodvatn, også gi en meir miljøvennleg fiskeforedling med mellom anna lågare vassforbruk, mindre energi og mindre bruk av kjemikaliar.

BV Consult bidrog også med søknadsprosessen overfor Innovasjon Norge for tilskot og finansiering.

https://www.smp.no/naeringsliv/i/pWlLgG/utvikler-og-selger-renseteknologi-til-lakseslakterier-oppfinnerglede

Prosjektet vart ferdigstilt våren 2024, der alle hovudmål var nådd og munna ut i ein patentsøknad for ei reinse og resirkulasjons-løysing som har potensiale til å gjere lakseslakteri bortimot utsleppsfrie, samtidig som blod og slakteavfall vert skilt ut på ein hygienisk måte, som eit sekundæråstoff som kan inngå i næringsmiddel. Dette er i tråd med, EUs krav om sirkulærøkonomi, FN´s berekraftsmål regulert gjennom Stortingsmelding 45.

https://www.smp.no/naeringsliv/i/pWlLgG/utvikler-og-selger-renseteknologi-til-lakseslakterier-oppfinnerglede

Les mer
English Bjarne Voldnes English Bjarne Voldnes

Digitization - A core factor for further improvement of efficiency at shipyards

There are so much relevant data available in the ship yard computer systems (CAD, CAM, EPR, PDM) that could have speeded up the production work if they was available at the right time. But the big problem is that the planners preparing the job are facing to many systems, to many interfaces with different structures to be able to plan the work to a needed level, fast enough. The workers are facing a predefined set of drawings and lists, that shows some of the needed data which may be outdated at the time the information is used.

There is a huge potential in efficiency if the information from the computer systems could be made available in a structure that fits the work process in a easy manageable way. Where the ship is split into reasonable work packages, with only the relevant drawings and information’s directly available, including status from procurement, sub-suppliers, own prefabrication, logistics, and installation was incorporated in one simple interface.

This is not the situation today, even though some yards have done a lot in this direction, built into “small brand ERP systems” as “branch solutions”. But, suddenly the “small brands” are bought up by the big ones, and it seams that the “big brand ERP systems” don’t have enough attention to this industry’s branch needs. In the case of Cadmatic, they have done a great job to open up the systems with API, and provided e-Share as an open end easy platform to present information mentioned above, but the big question is how to access the “big brand ERP”, and how are they performing in providing reliable data from procurement, sub-suppliers, own production and accurate logistics.

Anyhow, CADMATIC with this great e-Share integration- and presentation solution is excellent for the few yards that have reliable and accessible data, at the right level and structure, available.

https://www.cadmatic.com/en/resources/articles/data-driven-shipbuilding/?utm_content=126795594&utm_medium=social&utm_source=linkedin&hss_channel=lis-S5pWkBzKHO

Les mer
Bjarne Voldnes Bjarne Voldnes

Hjelp til å handtere Koronakrisa?

Vi skal vidare.PNG

BV Consult har lang erfaring med utvikling og endringar i næringslivet og kan bidra med å sikre at bedrifter set i verk dei rette handlingane raskt nok. BV Consult kan hjelpe med å førebu  den argumentasjon og dokumentasjonen som skal til for å få ein effektiv kommunikasjon med bankane i forbindelse med støttepakkane som kjem no.

Les mer
Bjarne Voldnes Bjarne Voldnes

Ulstein Verft tek eit vesentleg skritt vidare i å utvikle verftet sin effektivitet innan utrustning av skip.

Offshore_construction_vessel_in_Ulstein_Verft_dock_hall (2).jpg

BV Consult fekk i oppdrag å utforme ein investeringsplan for framtida i eit langsiktig perspektiv. Første delen av oppdraget  var eit forstudie som vart lagt fram for verftet i Desember 2017. Ulstein valde å gå vidare med planane i Februar 2018. Prosjektet var to-delt der den eine delen gjekk ut på å utgreie investeringsplanane for anlegget. Den andre delen innebar å utvikle ein ny filosofi og ein ny modell for effektiv utrustning, der ein også tek i bruk ny teknologi (3D og AR) og nye IT løysingar for effektiv tilrettelegging og kommunikasjon med produksjonen.  

Les mer
English Bjarne Voldnes English Bjarne Voldnes

STADT - Lean Propulsion, a game changer!

STADT is introducing their new film as one of several important steps to take a new strategic position in the market. This film communicates the company’s visions, and the philosophy behind their technology - The STADT Lean Drive - a new generation of electric propulsion.

BV Consult has managed and facilitated the internal process for the STADT management team to define STADT's new strategic position in the market. BV Consult has also created the requirement specifications for communication by film, and developed the storyboard in collaboration with Fantastiske Osberget and STADT themselves. The film was produced by Fantastiske Osberget.

 

STADT’s mission is "To develop and deliver propulsion excellence, tailored to the individual vessels"By combining 30 years experience with PWM and using Lean philosophy, STADT has developed the new 5th generation of AC drives; the STADT Lean Drive.

The new STADT Lean Drive has been delivered to more than 30 vessels worldwide. Several of these vessels have already sailed for 10 years without any failures. This demonstrates a remarkably low failure rate, and a new level of reliability for propulsion drives. 

 

Les mer
Bjarne Voldnes Bjarne Voldnes

Etablering av splitter nye Sana Oris Tannklinikk AS på berre 9 veker.

BV Consult har bidratt til utvikling av ein komplett forretningsplan. Utgreiing og forming av DNA, bodskap, val av strategisk posisjon, først, så planar for oppbygging, budsjetter, finansiering og evaluering og val av utstyr. Kommunikasjon med Profilering og WEB er gjort i samarbeid med Osberget. Etableringa er gjennomført på rekordtid, frå arbeidet med lokala starta 17 November til opning av splitter ny klinikk klar til bruk den 29 Januar 2018, har det gått 9 veker. Dette er ifølge Jacobsen Dental, som leverer utstyret, ny rekord i bransjen. På denne tida er det også etablert lange kundelister.

Hausten 2017 vart Idunn Dyrhaug (dagleg leiar og deleigar) kjøpt ut av Herøy Tannlegesenter. Vedtaket om å etablere ny tannklinikk vart dermed raskt fatta, og Idunn sjølv tok jobben som Prosjektleiar og byggeleiar. Vi såg raskt at den logiske staden for å etablere eit tannlegesenter var Myrvåg. Her var vi også heldige med å finne eigna romslege lokaler. Myrvåg ligg sentralt til for Ørsta, Volda, Sande, Ulstein, Herøy og Vanylven. Ei befolkning på 50-60.000 menneske er innanfor 20min køyring.

Med Dyrhaug sin verditankegang, etiske pasientfilosofi og omdøme var det heller ikkje vanskeleg å finne ut kva som måtte verte selskapet sin Visjon: «Frisk munn og naturlege tenner til alle – heile livet». Derav også namnet Sana Oris, som tyder frisk munn. Med dette som ideologisk grunnlag for aktiviteten på klinikken vart det valt ut topp moderne utstyr for presis og rask diagnose og utstyr for å konstruere og produsere naturlege tenner, tilpassa tennene til den enkelte pasient. Dette gir skånsam, og effektiv behandling og underbygger såleis klinikken sin unike visjon. Visjonen og verdisettet står sentralt i det å forme kulturen for pasientbehandling på klinikken. Det er tilsett eigen kirurg og eigen periondontist som har tannkjøtsjukdomar som hovudfelt. Dette gjer Sana Oris heilt unik og til den mest moderne tannklinikken i regionen.

Les mer
Bjarne Voldnes Bjarne Voldnes

Frøystad - utviklar fiske og havbruk!

Frøystad befestar sitt omdøme som utviklar av fiske og havbruk med ny fiske film og ny stand.

Gjennom tett samarbeid med forskings- og fiskar miljø igjennom 40 år, har Frøystad utvikla unike løysingar. Frøystads kompetanse og service sikrar at fiskaren gjær rette val og får gode dagar på sjøen så vel som fritid med familien. 

Dette omdøme skal befestast igjennom denne nye marknadskommunikasjonen. Ny Film, ny Stand og nye brosjyrer er eit viktig ledd i å få fram denne bodskapen.

froystad_fiske_2017.jpg
Les mer
English Bjarne Voldnes English Bjarne Voldnes

Strategisk Posisjonering skal øke omsetningen fra 35 til 100mill innan ei ny produktgruppe.

SB Produksjon skiftar navn til Invisible Connections As. Namneskiftet har bakgrunn i ein ny marknandsstrategi som har som målsetning å auke omsetninga fra 35 til 100 mill. Veksten skal kome innan ei ny produktgruppe. BV Consult AS har levert analysene og prosessane for denne satsinga.

Film som presenterer verditilbudet på en ny måte

Som eit av hovedelementa i denne strategiske satsinga er det gjennomført eit prosjekt som kallast Strategisk Posisjonering. Strategisk Posisjonering handlar bl.a. om å utvikle bedrifta sitt omdøme og merkevare, og gjennom det innta ein strategisk posisjon der alle, som er i kontakt med bedrifta, oppfattar den som attraktiv og forskjellig fra konkurrentane. i prosjektet inngår ei rekke analyser som grunnlag for ny bodskapsutforming med navneskifte, reprofilering og ei komplett fornying av heile marnadskommunikasjonen. Det er gjennomført interne verdiløftseminar der salgsteamet løftar fram kundeverdiane og kommuniserer dei på ein ny, attraktiv og tydeleg måte. Prosjektet fekk støtte frå Innovasjon Norge

Det nye selskapsnamnet er Invisible Connections AS og selskapet sin nye slogan er «Fredom to Create». Dette skal kommunisere at selskapet sine produkt gir arkitektane unik fridom til å skape fremtidsretta, moderne, funksjonell og miljøvennlig arkitektur uten at løysingane vert for dyre. 

Ny WEB. (Invisible Connections er levert til flere av de fremtredende bygningene i bildet)

Ny WEB. (Invisible Connections er levert til flere av de fremtredende bygningene i bildet)

Det er utvikla ein ny opplæringsfunksjon som heiter «IC Akademiet». Denne forenklar formidling av all teknisk informasjon ved hjelp av bl.a film og ein god struktur der dei forskjellege brukargruppene finn det de treng. IC Akademiet vil avlaste seljarane og effektivisere salsarbeidet vesentleg. Kundane vil lettere forstå kvva produkta kan brukast til og lettare kunne ta i bruk produkta i konstruksjon, produksjon og installasjon.

Ny funksjon for opplæring og salgssupport

Ny funksjon for opplæring og salgssupport

BV Consult har fasilitert prosessene og bidrege med strategiske analyser og utforming av marknadsføringskonseptet. Det er lagt mykje arbeid i kundeverdianalyser, konkurrentanalyser, DNA og bodskapsutforming. Det er utvikla  kravspesifikasjonar for formidling av bodskapet digitalt igjennom filmer og ny WEB. Her ligg også den nye IC Akademiet for enkel og oversikteleg formidling av all produktinformasjon til brukarane. I tillegg er det lagt opp eit nytt oppfølgingkonsept for selgarane. Det er etablert eigen funksjon for digital informasjon.

Viktigaste samarbeidspartner har vore Fantastiske Osberget som har levert produksjon av Film og WEB. Vi ynkjer Invisible Connections lykke til i salsarbeidet med det nye marknadskonseptet.

Fra Åndalsnes Avis

Fra Åndalsnes Avis

Les mer
English Bjarne Voldnes English Bjarne Voldnes

John Gjerde - Strategisk Posisjonering

For å styrke John Gjerde AS sin posisjon i markedet har BV Consult AS levert en prosess som kalles Strategisk Posisjonering. Prosjektet ble initiert etter ein vellykka strategiprosess der styret valde dei å gå vidare med eit prosjekt som skal gi bedrifta ein tyngre marknadsposisjon. 

Strategisk posisjonering  innebærer en samordnet prosess innen markedsføring og salg som kommuniserer verdier kundene faktisk ser etter og bryr seg om. Prosessen starter med grundige konkurrent- og kundeverdianalyser og fortsetter med budskapsutforing i flere nivå. Den tilpasses forskjellige former for formidling slik som Film, WEB, presentasjoner, profilering og ikke minst interne seminar som skal forankre og løfte denne verditenkningen igjennom hele bedriften, et såkalt verdiløft. Prosessen har fått støtte fra Innovasjon Norge.

Prosjektet ble ferdigstillt og ble lansert på Norshipping 2015.

Dette omfattar: 

a) Opplærings film som på 6 minutter gir ei komplett innføring i kva det handlar om, heile verdirekkja frå dei perspektiva kunden er engasjert i til korleis produktets unike eigenskaper bidrar i dette. I tillegg er det laga 5 kortare filmar tilpassa Messe, flyplass/ferje, presentasjon av selskapet, produkta og ikkje minst ei nyttig bevisstgjering av sikkerhets perspektiva for produktet, og derigjennom verdien for alle involverte.

 

b) Ny moderne Web med enkel tilgang til filmane. Se her

c)  Ny messeutforming /reprofilering

IMG_6163.JPG

Marknadskommunikasjonen er utarbeidd i samarbeid med Fantastiske Osberget. Prosesser for utvikling av bodskap og innføring av verdiløftet i organisasjonen er den største delen og har fått tung og velvillig støtte frå Innovasjon Norge. Neste skritt i prosessen er å innføre verdiløftet hos alle 25 distributørane og få dei til å bruke dette offensivt. 

Les mer
Bjarne Voldnes Bjarne Voldnes

Verdien av eit godt omdøme er avgjærande i ein krympande marknad.

Internasjonale studiar viser at verdien av ein sterk marknadsposisjon, i form av eit godt omdøme /Merkevare, er enorm – enten du måler i kundelojalitet, marknadsandelar eller i kroner og øre. 

I ein krympande marknad vil Bedriftene kompensere ved forsøke å ta andelar ifrå konkurrentane. Fokus på kundeverdi og utvikling av bedrifta sin strategiske posisjon kan være viktige grep for å møte ein skjerpa marknadssituasjon. 

.  

 

Les mer
Bjarne Voldnes Bjarne Voldnes

Endelig ny Nettside for BV Consult!

Ta en kikk på kva vi kan levere!

_PES2815(1).jpg

I 2015 er nettsida det viktigaste verktøyet for marknadskommunikasjon. Kven skulle tru det for nokre år sidan. 

BV Consult har valt å bygge opp web'en med våre vakre fjell på Sunnmøre som kulissar. Dette er for å symbolisere dei mange og krevjande utfordringane for leiarar i næringslivet. Vestlands fjella viser også kvar vi kjem frå og kvar vi ynskjer å skape verdiar for framtida. 

Håper de liker sida, og følger med  framover.  


 
Les mer
English Bjarne Voldnes English Bjarne Voldnes

Profitable project management at GMC Yard

BV Consult has delivered three missions GMC Yard:

1. Project Management / Restructuring, including a project model for how projects should run optimally, with a focus on the "Early Start Concept" and work package planning. Proposed organization of the yard that supports and safeguards the project model.

2. AX customization - streamlining:  Requirement specification to the systems supporting the Project process (AX etc). Implementing these requirements will streamline and professionalize the way of working and provide effective management information to the Project and Customer, as well as to the top Management, during the project.
 
3. Sales development/ Marketing strategy: A sales journal that continuously keeps track of shipyard market segment, prospect quantity, supply quantity, success% etc and Seller's priorities. A market strategy proposal based on analysis, which takes customer values seriously, and who derive "products" and attractive message design for the company's reputation management.

 

Les mer
English Bjarne Voldnes English Bjarne Voldnes

Yard development - Ulstein Verft AS

 Complete conversion of Ulstein Shipyard to modern shipbuilding

  • Finish in 2000 - picture above 

  • Start   in 1996  - picture below

The most important projects completed in the conversion period are:

  1. Extension of dry dock in length, with and depth. New port and Extra port for splitting the dock in two. Pit for WROS propeller. New pump system.
  2. New dock hall w integrated outfitting areas and office facilities. 
  3. New prefab production for pipes incl integration with 3D CAD
  4. New administration building
  5. New facilities for workers, canteen and wardrobes
  6. New facility for cable cutting
  7. New 3D CAD system for Pipe and Steel
  8. New robotized profile cutting, sorting and stacking line
  9. New welding line for bulkheads
  10. Multi-wheeler concept for heavy transport
  11. Early outfitting methods w. building strategies
  12. Project model for efficient start-up of projects
  13. Calculation system for sale
  14. CRM for sale and project administration
  15. ERP System with integrated project model for procurement, planning, hour management, stock management, integrated project control facilities, based on real  Earned value measurement and deviation analysis.
Les mer